.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شگردجدیددشمنان‌نظام برای‌دریافت‌اطلاعات‌

سرهنگ محسن میربهرسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اخیرا افراد معاند نظام که برای سازمانهای جاسوسی و نظرسنجی فعالیت می کنند با عنوان نظرسنجی با هموطنان تماس گرفته و سوالاتی را در مورد افراد و مسائل روز کشور مطرح می کنند. این افراد ابتدا با سوالات معمولی اعتماد طرف مقابل را جلب و در میان گفتگو سوالات مدنظرشان را می پرسند.

وی با هشدار به هموطنان در این زمینه تاکید کرد: افراد به هیچ وجه به شماره های ناشناس پاسخ ندهند و با این افراد همکاری نکنند. هیچ گونه نظرسنجی در مورد مسائل روز کشور با تلفن انجام نمی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کوچصفهانی 26 آبان 1390
جناب سرهنگ این مردم هوشیار هستند خوب می دانند که به تلفنها چگونه پاسخ دهند زیرا شعور سیاسی مردم خیلی بالا هست مردم هرفدر مشکلات داخلی و نارضایتی اجرائی در دستگاههای دولتی داشته باشند با بیگانگان خود فروخته در خارج از کشور همکاری نخواهند کرد بهتر هست شما نوجه تان را به رفتار و عملکرد بعضی از پرسنل نیروهای انتظامی در کلانتریها و راهبانان کنید و مراقب رفتارهای اخلاقی و مالی آنها باشید اصلاح رفتارهای مالی و اخلاقی افراد متخلف در نیروی انتظامی ، موجب افزایش قدرت و توان مردم را در مقابله با دشمنان نظام خواهد شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.